Veel gestelde vragen
1. Kan ik jullie ook bezoeken?
2. Kan ik het kunstwerk bij mij thuis zien?
3. Kan ik ook een kunstwerk huren?
4. Op welke manieren kan ik betalen?
– iDeal
– Paypal
– Creditcard
Wilt u op een andere manier betalen? Neem dan contact met ons op.
5. Kan ik ook een afspraak maken buiten kantoortijden?
6. Mag ik mijn aankoop nog annuleren?
Ja, U hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag, exclusief verzendkosten, gecrediteerd. Alleen de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via gert@kiewitkunst.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.
7. Kan ik een bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?
8. Komen jullie ook thuis bezorgen?
9. Hoe worden de verzendkosten berekend?
De verzendkosten worden bepaald naar aanleiding van het formaat, de waarde van het kunstwerk en het land van bestemming. Als u meerdere werken besteld, worden alleen de duurste verzendkosten berekend. Voor grotere, duurdere en kwetsbare werken wordt binnen Nederland en België gebruik gemaakt van een kunstkoerier. Binnen Europa en wereldwijd moeten deze werken speciaal verpakt worden. Hierdoor zijn de verzendkosten hoog.