Veelgestelde vragen

1.1 Kan ik jullie ook bezoeken?

Ja, dit kan op afspraak. Neem voordat u een kunstwerk wilt bekijken daarom eerst vrijblijvend contact met ons op.

1.2 Kan ik het kunstwerk bij mij thuis zien?

Ja, in overleg wordt bekeken wat de mogelijkheden zijn. U kunt contact met ons opnemen en uw verzoek bespreken.

1.3 Kan ik ook een kunstwerk huren?

Helaas is dit bij ons niet mogelijk.

1.4 Op welke manieren kan ik betalen?

Er zijn diverse mogelijkheden om te betalen:
- Contant bij ophalen of bezorgen
- Overmaken per bank
- Ideal (via de website)

1.5 Kan ik ook een afspraak maken buiten kantoortijden?

Ja, wanneer we er qua agenda uit kunnen komen, is dat geen probleem.

1.6 Mag ik mijn aankoop nog annuleren?

Ja, U hebt het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag, inclusief verzendkosten, gecrediteerd. Alleen de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via gert@kiewitkunst.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

1.8 Kan ik een bestelling ook op een ander adres laten bezorgen?

Ja, in het bestelproces kunt u een ander adres opgeven in plaats van uw eigen adres.

1.9 Komen jullie ook thuis bezorgen?

Ja, wanneer u een exclusievere bestelling doet bieden wij gratis bezorging bij u thuis aan. Is het versturen per post onmogelijk dan overleggen we met u persoonlijk wat de mogelijkheden zijn.